Pages

Thursday, June 30, 2022

 

कम्युनिष्ट-ढोंग वृतान्त       \

 

 

विश्व धनाढ्य मध्येका एक रिलायन्स कम्पनीका उपाध्यक्ष प्रकाश शाह वार्षिक ९० करोड तलब त्यागेर हालै जैन मुनी बने। विश्व प्रसिद्ध सुटिङ सर्टिङ रेमन्ड कम्पनीलाई शिखरमा पु¥याउने विजयपत सिहानियालाई भने आफ्नै छोराले घरबाट निकालिदिए। घर र महल फरक हुने रहेछ। भारतका ती दुई घटनाले मान्छेलाई जीवन, सुख र खुसीलाई सोच्न फेरि प्रोत्साहित गरायो। संसारमा धनाढ्यका दुखान्त र लहडी कथा धेरै छन्। सांसारिक जीवनदेखि प्रकाश शाह किन वैरागिए! आफैँले बनाएको व्यवसायको साम्राज्यलाई सडकबाट टुलुटुलु हेर्न सिंहानिया किन बाध्य भए ? दुवै अहिले के सोच्दा हुन्!

 

युवराजबाट बुद्ध बनेका लोकायतवादी बुद्धलाई लोकले भगवान् नै बनाइदियो। शक्तिले मैमत्त सम्राट अशोक (देवानप्रिय अशोक मौर्य ईपू २६९ देखि २३२) कलिंगको युद्धबाट नविरक्तिएको भए न तक्षशीला, नालन्दा, बिक्रमशीला, कन्धारजस्ता २३ विश्वविद्यालय बन्थे, न ८४ हजार बौद्धस्तूपा। सत्य भएर मात्रै पुग्दैन, उत्खनन भइरहनुपर्छ। जर्मन पुरातìवविद्‍ डा. ए. फूहरर सन् १८६६ मा लुम्बिनी नपुगेको भए लुम्बिनीका अशोक स्तम्भ र शिलालेख धरतीका गर्भमै रहन्थे

संसारका मजदुर एक हौँ तर नेपालका ‘कम्युनिस्ट’ भने अनेक हौँ भन्ने अर्को भिन्नता हो। म र हामी ठीक, अरू संशोधनवादी, अवसरवादी, मध्यपन्थी, विदेशीका दलाल, साम्राज्यवाद र विस्तावादका दलाल, सामन्तवादका मतियार, पुँजीवादका पिछलग्गु हुन भनेर शुद्धतावादको रक्षा आधारभूत सर्त बने। गाली गर्न, गाली उमार्न नसक्ने ‘कम्युनिस्ट’ हुनै सकेन। भौतिकवादी शरीर लतारेर घण्ट बजाउनु पर्ने, साम्राज्यवाद मूर्दावाद भन्दै उस्कै तमसुकमा ल्याप्चे ठोक्न पर्ने, युद्ध मूर्दावाद भन्दै युद्धपिपासुलाई सलाम ठोक्नुपर्ने द्वैध चरित्रमा चौबाटोमा निर्वस्त्र उभिनुप¥यो

जनताबीच जान सिंहदरबारको होइन सडकको बाटो हिँड्नु पथ्र्यो। जब शक्ति गुम्छ, पुराना सम्झनाले सताउँछ, चिहानका चित्कारले शहीदले तर्साउँछन, सपनाले खेद्छ, आफैँले लेखेका र घोकेका पुस्तकले तर्साउँछ, बिर्सन खोज्दा पनि बिर्सिन नसकेका घटना र पात्रले खेद्छन् तब सडकको बाटो, चकमन्न रातका यात्रा सम्झनामा अक्षरले टोक्न थाल्छ। तब चल्छन्–मनमा बह, बहन्छ– आँधी हुरी, चिर्थोन थाल्छ– मानवताले। तब फेरि सुरु हुन्छन्– ‘कम्युनिस्ट’ का दुःख

आफैँले कोरेका भित्ताका अक्षर, कुर्लेका नारा, छरेका पर्चा, बसेका हिरासत वा जेलका चिसा छिँडी, लिएका सेल्टर, बनाएका भूमिगत वा भएका शहीद, मित्र र दुश्मनहरू, विश्वास, मान्यता र आदर्शले बनेका साँधसिमाना, आँखा बनेका नजर, गिदीले बनाइदिएको दृष्टि, दर्शनले लगाइदिएको चस्माले देखेका दृश्य। फेरिएका अवस्था, बदलिएका मान्यता ...उफ्। बिर्सन पनि नसक्नु, छोड्न पनि नसक्नु, समात्न पनि नसक्नु तब बनिदिन्छ–‘कम्युनिस्ट’ दुःख। कसैले सय शब्दमा १० दलाल शब्द प्रयोग ग¥यो वा हजार शब्दको लेखमा ५० शब्द दलाल प्रयोग ग-यो भने मान्नुस् उ खाँटी ‘क्रान्तिकारी’ हो..

 

No comments:

Post a Comment